2. När och varför jag började rida

Jo, Jessica red och hon berättade hur roligt det var och
jag har alltid gillat hästar och då så frågade jag mina
föräldrar om jag fick rida och efter ett tag så fick jag
det och jag har inte ångrat det en enda sekund. ;)
Eller, varför skulle jag ha gjort det? :D
Kanske ett kort
inlägg men det var inte så mycket att skriva.
Kommer ett till inlägg imorgon. Och snälla, ni kanske
tycker att det är konstigt att jag skriver om hästar och
inte bara hungerspelen, bloggen heter ju till och med
"hungergamesgirls" men jag får ju skriva vad jag vill.
Jag skriver om mitt liv också och då är det inte så
konstigt att jag skriver om hästar.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0