Hej!

Förlååt att jag inte har skrivit på jättelänge men jag har inte haft
någon lust :( I alla fall, har varit hos min kompis och hälsat på deras
lilla hundvalp som dem fick i tisdags och den är 9 veckor. Verkligen urgullig!
Lilla Leia. <3 Jag tog massa bilder så ska gå igenom dem och sen så
lägger jag upp dem här! Igår så var mina föräldrar på middag så jag var hemma
med mina syskon och satt typ och spelade dator hela kvällen. NÖRDVARNING!
Nä, inte direkt men ändå. :D Slutar med den där hästgrejsimojsen för att det
är hästar och det här är hunegrspelen och bla bla bla... Var i stallet igår och jag red
fina Ella! Hände en sak som jag berättar om imorgon. Nu så ska jag gå ner och
ta något gott att mumsa på. ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0