Pixie <3 :(

Hej! Är väldigt ledsen nu för Pixie har åkt hem till min brorsas flickvän
igen. :( Hon har varit hos drygt två veckor så det är jättejobbigt att lämna
tillbaka henne. Och det värsta är att jag vet att jag aldrig kommer att få se
henne igen. :( Ni som inte vet vem Pixie är så är det en hund och jag kan gå
tillbaka lite. Jo, det är såhär. Min brorsas flickväns syrra har en vorsteh
som heter scott (onödigt fakta)och hon gick en hundförar kurs och där
så träffade hon ett par som också har en vorsteh (pixie alltså) och de lärde
känna varandra på kursen. Och nu så har dem åkt bort och ska vara borta
ett halvår och då skulle hon passa den men hon har varit i norge och jobbat eller
nått och då så passade hennes föräldrar hunden. Min brorsas flickväns föräldrar också :D
Men jag ville så gärna träffa henne och då sa vi att vi kunde ta hand om den ett tag
och det har blivit till nu. Och nu har min brorsas flickväns syrra kommit hem och då
ska hon ta hand om hunden igen. :( Och ägarna kommer typ hem snart och då kommer
jag aldrig mer att få träffa henne igen. Och hela min familj har liksom smält ( för att hunden
är så snäll och gullig) :):(
Det blev väldigt rörigt inlägg men hoppas att ni förstår. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0