Slappar :)

Han inte att göra något inlägg igår för jag och Sophie
gick hem till Elin och Linnea innan träningen och när jag kom
hem så var det mat i första hand och precis när jag hade
satt på datorn så kom Emily. Sen så slutade gympan klockan
åtta som vanligt och då kommer man hem vid kvart tjugo över
och då så dushade jag och gjorde läxor och sen så hade klockan
hunnit bli tio och då var jag tvungen att lägga mig. Men i alla fall.
Idag har varit en okej dag. Sista lektionen var idrott så det var skönt.
Har bara slappat sen jag kom hem och jag har inte orkat att göra något
inlägg. Men nu kommer det. Yay! ;) Ska fortsätta att se på TV nu men det
kommer upp två inlägg om den där hästgrejen närsomhelst. ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0